سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لاغری موضعی بادستگاه RF
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 1595
کل یادداشتها ها : 11

نوشته شده در تاریخ 96/4/2 ساعت 8:0 ع توسط hamidweb


لیزر CO2 فرکشنال : ما در ادامه این مطلب برای شما در مورد لیزر CO2 فرکشنال   مطالب مهمی را بیان کردیم اگر قصد دارید که پس از انجام این لیزر به بهترین نتیجه ها دست پیدا کنید حتما با دقت این متن را مطالعه نمایید .

تعداد جلسات لازم برای لیزر CO2 فرکشنال   :

حداکثر 3 تا 4جلسه  برای لیزر CO2 لازم است  که فاصله این جلسات یک تا یک و نیم ماه هستند .

مدت زمان انجام لیزر چه مقدار زمانی است ؟

حدود 30-40 دقیقه ایجاد بی حسی موضعی زمان می خواهد و بعد از پاکسازی نمودن کامل پوست کل زمان  درمان نهایتا لیزر CO2 فرکشنال 30 دقیقه زمان خواهد برد .

 

سوالی که در این قسمت برای عده ای زیادی مطرح است : آیا بعد از اینکه لیزر CO2 فرکشنال را انجام دادیم پوست زخم می شود ؟

پس از اینکه لیزر را انجام دادیم پوست دچار یک حالت التهابی می شود که شما می تواند این حالت را با کمپرس یخ و سرما بهتر کنید . زمانی که 12 تا24 ساعت از انجام لیزر گذشت پوست حالت قهوه ی به خود پیدا می کند که اصطلاحا به آن می گویند حالت افتاب سوختگی ، در چنین مواردی جایی نگرانی نیست زیرا طی 3 تا6 این مشکل با پوست اندازی برطرف خواهد شد ، پس از این پوست بصورت نسبی شفاف می شوید و کمی قرمز ظاهر می شود که این قرمزی میزان کمی است 1 تا2 هفته ممکن است تا بهبودی کامل طول بکشد .

پس از انجام لیزر CO2 فرکشنال چه اقداماتی را باید انجام دهیم :

زمانی که پوست دچار زخم است می توانید از کرم های حاوی انتی بیوتیک یا  کرم های که به عنوان ترمیم کننده هستند برای بهبودی پوست استفاده کنید ، در ضمن ما به شما پیشنهاد می کنیم که در زمان 3تا6 روز اول که پوستتان دچار آفتاب سوختگی است آن را از تابش مستقیم آفتاب دور مگه دارید ، همچنین توصیه می شود که در زمانی که شدت آفتاب زیاد است در معرض تابش مستقیم قرار نگیرید و می توانید در محل های حضور داشته باشید که سر بسته باشد و تنها برای اینکه ظاهر چهره شخص پوشانده باشد از ماسک های که بصورت پارچه ای هستند و یا کرم های پوشاننده مثل زینک اکسید استفاده نماید و اکیدا توصیه می شود که شخص بعد از اینکه به بهبودی کامل رسید حتما نیم ساعت قبل از اینکه به بیرون برود از این ضد آفتاب مناسب و عالی و مهم تر از همه معتبر استفاده کند .

بدون تجویز پزشک در این مدت نباید از کرم یا محصول آرایشی استفاده کرد .

لیزر مو-لاغری موضعی با دستگاه-لاغری موضعی با دستگاه rf-میکرونیدلینگ



لاغری...       RF...





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ